5 OCT 2023

清潔魚缸教學

元喜水族箱—問題收集

 

31 MAR 2020

 

元喜水族世界內有很多不同類型的生物,大家有機會可以來找找牠們的蹤影呢!

 

紅鼻剪刀

習性:

身體強壯,群游性非常好。性情非常的溫和,與同體型、同性格的小型魚混養效果好。嘴部、頭部的顏色會隨着水質和自身健康的狀態而變化。當水體質量、水溫環境不適合,身體健康不理想時,鮮紅色即變為粉紅色而不鮮明。

 

 

 

紅綠燈魚

習性:紅綠燈魚喜歡22-24℃水溫,弱酸性軟水,氫離子濃度158.5-398.1nmol/L(PH6.4-6.8),硬度4-8度的老水。故在飼養中少換水,換水量亦宜少。環境安靜,不要強光照射。對餌料不苛求,魚蟲、水蚯蚓、乾飼料都肯攝食。喜歡集體活動,幾十尾一群,整日快活游泳。

 

 

小猴飛狐

習性:細長的身體上有著與黑線飛狐類似的網狀紋路,在尾柄上有一塊明顯的大黑斑,草缸中放養的個體也能長到10cm左右,喜歡生活在流速稍快、充滿礫石的溪流河床上。小猴飛狐幼年時期性情溫和,雖然會食用其他混養魚類的人工飼料,但還是會不停地四處搜尋藻類充飢,對於清除缸內藻類相當有效,但成年後就會對其他小型魚蝦有一定攻擊性,而且會變懶變聰明,如果經常餵食,極易消極怠工。

 

 

 

26 MAR 2020

本年度,元喜水族世界為了將缸中的景象改頭換面,所以進行了一次大規模的「翻缸」工程。相信同學都見證到今年度的石景如何形成,不如讓我們再重溫一次當中的景色如何變化吧!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21 Jan 2019

各位同學,大家好~~又係我小精靈同大家介紹水族世界嘅時候啦!今日我想同大家介紹下我哋嘅水草缸裏面嘅其中一位主角,大家唔好估錯,佢唔係魚嚟架,佢係「鹿角苔」呀!

鹿角苔」絕對係水草嘅嘅明星嚟,因為佢哋係做光合作用嘅時候,會釋放出大量嘅氧氣。而呢啲氧氣就會喺「鹿角苔」嘅葉面上面凝聚成一個一個晶瑩剔透嘅氣泡,好似一粒粒珍珠咁樣架!當呢啲氣泡越嚟越大嘅時候,氧氣泡就會脫離葉面升上水面喇。大家唔好睇小呢啲小小氣泡呀!佢哋為我哋啲魚仔、蝦仔提供咗充足嘅氧氣,冇咗佢哋我哋分分鐘抖唔到氣㗎!

今日嘅介紹就到呢度為止啦,下次再見喇!拜拜~~

 

 

21/1/2019 元喜水族世界最新面貌

 

 

18 Jan 2019

大家好!我叫「小精靈」,係「元喜水族世界」嘅第一批移民家族。以後我會響呢度同大家介紹我哋水族世界裏面嘅各種事物。所以大家除咗可以去傳達處探訪我哋之外,亦都可以喺網頁呢度認識我哋。

 

而家等我為大家介紹一下我哋嘅小精靈團隊啦!小精靈家族有幸成為「元喜水族世界」嘅第一批住客係因為我哋嘅習性──以藻類為食糧。要養我哋係唔需要餵任何嘅魚糧架,因為我地會食生長係玻璃、石頭同木頭上面嘅藻類。正因為咁,人類都鍾意叫我哋做工作魚。只要養咗我哋,個魚缸就可以保持一定程度嘅清潔喇!我哋嘅團隊一共有五名成員,個個都係食藻高手,下次大家嚟探我地嘅時候,可以睇吓我地工作嘅情況架!wink

 

今日同大家傾住咁多先,下次再同大家傾下第二樣嘢啦!拜拜~~

 

                     

                           

              工作中的小精靈                                               藻類在水草缸內大量繁殖,水質會變得非常混濁

 

 

清澈的水族缸需要辛勤的工作魚

清澈的水草缸需要辛勤的工作魚

按此可到留言板mail留言。

此網頁的訪客人數:

AmazingCounters.com

 

 

香港九龍塘基督教中華宣道會台山陳元喜小學
Christian Alliance Toi Shan H.C.Chan Primary School
地址: 新界沙田馬鞍山頌安邨
Address: Chung On Estate, Ma On Shan, Shatin
電話: 2633 9277
傳真: 2633 9080
Powered by Friendly Portal System v10.32